Дата
|
Тема та завдання
|
13.03.
|
Речення з однорідними членами. Ст.159,
вивчити правила. Вправа 427 (письмово); знайти і підкреслити однорідні члени речення,
слово, якого вони стосуються, взяти у рамку. Вправа 429(І) (письмово) .
|
18.03.
|
Кома між однорідними членами речення.Ст.
159-160 (правила), вправа 428 (усно), вправа 429 (письмово).
|
19.03.
|
Кома між однорідними членами речення.Ст.
159-160 (правила), вправа 433 (письмово).
|
20.03.
|
Узагальнювальне слово у реченнях з
однорідними членами. Ст. 162-163 (правила вивчити), вправа 436 (усно), вправа
437 (письмово).
|
01.04.
|
Двокрапка і тире при узагальнювальних
словах у реченнях з однорідними членами. Ст. 163 (таблиця)- вивчити, вправа
439 (І) –письмово.
|
02.04.
|
Двокрапка і тире при узагальнювальних
словах у реченнях з однорідними членами. Ст. 163 (таблиця)- вивчити, вправа
447 (І) –письмово.
|
03.04.
|
Двокрапка і тире при узагальнювальних
словах у реченнях з однорідними членами. Ст. 163 (таблиця)- вивчити, вправа
443 –письмово. Приклад: І родина, і
школа, і мисливці – усі повинні піклуватися про охорону нашої чарівної
природи. – Про охорону нашої чарівної природи повинні піклуватися усі: і
родина, і школа, і мисливці.
|
08.04.
|
Контрольна робота.
Головні та другорядні члени речення. Однорідні члени речення. Завдання 1.
Виконати 6 тестових завдань на ст.158.
Завдання 2. Записати речення, поставити розділові знаки, підкреслити однорідні члени речення відповідно до
їхньої синтаксичної ролі (підмет,
присудок, додаток, означення, обставина): Додає і наснаги і сили нам любистковий подих землі. Поблизу колоній
пінгвінів часто можна побачити різних
тварин сніжного буревісника
голубоокого баклана поморника. (
Всі завдання виконати письмово в
зошиті).
|
09.04.
|
Звертання.
Непоширені й поширені звертання. Вправа 449 (усно).Правила ст. 167 – вивчити.
Знайти у вправі 450 звертання.
Визначити, поширені вони чи непоширені (усно).Звернути увагу на те, що
займенники ти, ви не є
звертаннями. Виконати письмово вправу
451. Звернути увагу на те, що звертання
членами речення не бувають!
|
10.04.
|
Звертання.
Повторити правила – ст. 167. Виконати письмово за зразком вправу 452.
Підкреслити у записаних реченнях граматичні основи. Виконати письмово вправу
455 (І).
|
15.04.
|
Вставні слова.
Виконати усно вправу457. Знайти вставні слова. Вивчити правило на ст. 169. Записати у зошит слова навіть, майже, все-таки, мовби, начебто,
особливо. Вивчити їх напам’ять . Запам’ятати, що ці слова ніколи не бувають вставними. Розглянути таблицю на ст. 169. Виконати вправу
459 : І завдання усно, ІІ завдання – письмово.
|
16.04.
|
Вставні слова
.Повторити правила на ст. 167, 169. Виконати письмово вправу 461.Вивчити
правило на ст. 170. Виконати письмово вправу 462.
|
17.04.
|
Синтаксичний розбір
простого речення. Розглянути схему та зразок розбору на ст. 171. Розібрати за
схемою письмово 1,2,3 речення із вправи 466.
|
22.04.
|
Складне речення. Виконати
усно вправу 470. Звернути увагу на те, що просте речення має одну граматичну
основу, а складне – дві і більше. Вивчити правило на ст. 174. Звернути увагу
на сполучники та сполучні слова, сполучниковий та безсполучниковий зв'язок у
складному реченні. Виконати вправу 471
( І завдання усно, ІІ завдання
письмово).
|
23.04.
|
Складне речення.
Повторити правило на ст. 174. Вправа 474 (письмово І та ІІ завдання).
|
24.04.
|
Кома між частинами
складного речення. Розглянути таблицю (Вправа 477). Визначити, як відрізнити
складне речення від речення з однорідними членами .Звернути увагу, коли перед
неповторюваним сполучником і ставиться кома, а коли не ставиться. Вивчити
правило на ст. 176 разом із (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!).Вправа 478 – (усно), вправа 479 – письмово І і ІІ завдання.
|
У зошити обов’язково
записувати дату та тему уроку!
Дата
|
Тема та завдання
|
29.04.
|
Кома між частинами
складного речення. Повторити правила на ст. 176, виконати вправу 482
письмово.
|
30.04.
|
Синтаксичний розбір
складного речення. Розглянути схему на ст. 178. За схемою письмово зробити
розбір 1 та 2 речень із вправи 483.
|
06.05.
|
Контрольна робота.
Звертання. Вставні слова. Складне речення.
Завдання 1.Виконати письмово в зошиті тести 1-8 на ст.187-188.
Завдання 2. Зробити синтаксичний розбір складного речення за схемою на ст.
178 : Мене водило в безвісти життя, та
я вертався на свої пороги.
|
07.05.
|
Пряма мова. Розглянути
вправу 486. Знайти пряму мову і слова автора. Опрацювати правила на ст.
179-180.Звернути увагу на розділові знаки при прямій мові. Записати у зошити
схеми на ст. 180. Виконати письмово вправу 488 (І та ІІ)
|
08.05.
|
Пряма мова. Повторити правила на ст. 179-180, виконати
вправу 491 за зразком письмово.
|
Дата
|
Тема та завдання
|
13.05.
|
Пряма мова.
Повторити правила на ст. 179-180, виконати вправу 493 письмово.
|
14.05.
|
Діалог. Опрацювати
правила на ст.183. Виконати вправу 499 письмово.
|
15.05.
|
Діалог. Опрацювати
правила на ст.183. виконати вправу 500 (ІІ).
|
20.05.
|
Контрольний докладний переказ художнього тексту
розповідного характеру. Написати
переказ поданого тексту.
КРІТ
Ранньої весни ворухнулася
раптом суха бур’янина, похиталася і впала. А на тому місці, де вона стояла,
зробилася нора. У норі хтось важко посапував і сердито бурмотів. А трохи
згодом з-під землі виткнувся гострий писок, за ним — сердитющі настовбурчені
вуса, а за вусами і вся голова. Вона була припорошена пилом, з маленькими
ямочками замість вух. Кріт понюхав туман і прислухався.
У бур’янах було
тихо. Тоді підземельник повільно підняв угору дві заслінки побіля вух, і
з-під них вигулькнуло на світ двоє маленьких очей.
«Гм, де ж це я
опинився?» - подумав Кріт сердито, бо йому дуже хотілося їсти, і вибрався з
нори весь.
Він був кволий
після зимового сну, тому ледве переставляв ноги. Наткнувшись на якийсь
курінь, підземельник злякано присів, а що курінь мовчав і не ворушився, то
він осмілів, покуштував язиком вологий мох і став швидко його лизати.
Ах, як прохолодно
стало йому в грудях, скільки сили прибуло одразу! І кріт повеселішав (За Г.
Тютюнником).
|
21.05.
|
Контрольний
диктант. Записати текст під диктовку(попросити допомоги в дорослих).
Тиша
Сплять очерети, сплять надбережні трави, сплять і ситі
квіти, напоєні ароматним нектаром.
Не гудуть над ними бджоли, не гойдає їх теплий вітер,
не голубить яскраве сонце. Воно укуталось звечора в багряну
хмару та лягло на
спочинок за дальніми горами, за дрімучими лісами у сизуватій млі.
Згас день. Настала ніч і
засвітила в небі ясні зорі. З холодної височини вдивляються вони в замріяне
озеро,
милуються своєю
красою і мерехтять.
Здається, у тому озері лягло бездонне, усіяне зорями
небо.
Ніщо не порушує
тиші ночі, усе спить.
|
22.05.
|
Контрольна робота.
Синтаксис та пунктуація. Виконати тестові завдання на ст. 187-188.
|